20 Mart 2011 Pazar


Matematik Dersi Ürün Dosyam

Adı:Özge

Soyadı:Özsoy

Sınıfı:7/B

Numarası:599i

İçindekiler
1)Matematik Alanındaki Özgeçmişim
2)Öğrenci Ürün Dosyasının Genel değerlendirme
Ölçütleri
3) 3 Çalışmaya Ait Ürün Kontrol Listesi ve Ürün
Bilgileri
4) 3 Çalışmaya Ait Ödevler Ve Öğrenci Ürün 
Dosyası Öğrenci Özet Formu

Matematik Alanındaki Özgeçmişim

-Matematiğe ne zaman ilgi duymaya başladım ?
- 6. sınıfta çünkü daha değişik , eğlenceli
konular vardı.Ve 6. sınıfta daha iyi öğrenmeye başladım.
-Matematik dersinde en çok ilgilimi çeken konu ne oldu ?
- Kümeler
-Okul dışında matematik ile ilgili çalışmalarım nelerdir ?
-Matematiğin hoşlanmadığım yönleri var mı ?
-Yok çünkü çok zevkli bir ders.
-Matematik dersinde nelerin olmasını isterdim ?
- Daha görsel ağırlıklı ders olsa daha iyi olur.Ve
matematik çalışmak için alan olsa.
-Gelecekle ilgili yapmak istediklerime bu dersin nasıl bir katkısı olur ?
Tertip ve düzen:
Tüm çalışmalarım için uygun başlıklar kullanmaya çalıştım.
Çalışmalarımı içindekiler bölümünde belirttiğim sıraya göre
yazdım.
Tüm çalışmalarım düzenli, yazılarım okunaklı ve resimler düzgün.
Yansıtma:
Seçtiğim ürünler güçlü yanlarımı ve gelişimimi çok iyi yansıtıyor.





2 yorum:

  1. özgecim ,
    öncelikle sen nereleri düzenledin eğer içerikte , yani soruların ve konularında düzenlemeler yaptıysan bunları net olarak belirt. Örneğin inceki ödevimde 2. soum yanlıştı düzelttim diye.
    Sonolarak senin sadece 1 ödevin mi var ürün dosyanda 3 tane olmalıydı en az ... Yoksa ben mi anlayamadım .

    YanıtlaSil
  2. Hocam 3 tane ödev var.

    YanıtlaSil