12 Mart 2011 Cumartesi

·         Çalışmamın aşamaları: 
1.        Çalışmamı nasıl yapacağımı planladım
2.        Kaynak araştırması yaptım.
3.        Bilgiler buldum.
4.        Ve son olarak bloga kaydettim.

·         Ürünümü seçme gerekçelerim: En çok bu ödevi aceleye getirmiştim.Şimdi ise yaptım.


Ürün Öz Değerlendirme

·         Bu çalışmamda şunları çok iyi yaptım: Bilgilerimi kontrol edip yanlışlarını silip doğrularını yazdım.
B
·         Çalışmamın şu alanlarında biraz daha gayret gösterebilir ve yardım alabilirdim: Resim toplamada.

·         Belirlediğim hedefe şu kadar ulaştım:Hedefime  ulaştım.

·         Bu çalışma benim şu özelliklerimin gelişimini yansıtıyor:Test çözdüğümü yansıtıyor.

·         Bu çalışmamla ilgili şunları da söylemek isterim:Güzel ve eğitici calışma olduğunu düşünüyorum.



    ÇALIŞMALARIM VE KONTROL LİSTELERİ VE ÜRÜN DEĞERLENDİRME FORMLARI

1. Çalışmama Ait Ürün Kontrol Listesi




Çalışmalar
Evet
Hayır
      Çalışmanın taslağını hazırladım.
 J

       Çalışmayı zenginleştirecek tablo, resim, fotoğraf vb. hazırladım.
 J

    Çalışmamı geliştirme aşamasında öğretmenim, ailem ve arkadaşlarımın düşüncesinden yararlandım. Gerekli ekleme ve çıkarmaları yaptım.
     Arkadaşımızın “ödevindeki sorularının sayısı az ve çözümlerinde hata var” yorumu benim için çok yararlı oldu.
 J

     Çalışmamı yazım ve anlatım kurallarına uygunluğu açısından gözden geçirip gerekli düzeltmeleri yaptım.
 J

      Çalışmamı sunmaya hazır hale geldim.
 J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder